onsdag 12 oktober 2016

KÄRLEK PÅ LASARETT

Ja, om inte Teddy kan gå på restaurang, får väl restaurangen komma till Teddy. Så mammas man stod för serveringen, medan vi andra stod för skratt och flams. hihi
För ett litet ögonblick glömde jag nästan vad som väntade.
Dock kom tankar och förtvivlan tillbaka när jag väl landade hemma igen. För nu sitter jag åter här ... mitt i natten ... och kan inte somna. I morgon väntar en ny och dryg dag medan vi väntar och funderar på hur operationen har gått ... om det nu blir av den här gången. 😐
Det är fruktansvärt att få op-tid efter op-tid, som blir ombokade flera gånger. Jag förstår varför, jag inser att allt måste stämma för att kirurgerna skall kunna göra ett bra jobb. Men som patient och anhörig kan jag inte annat än säga att det är hemskt att behöva vänta så här.

Nu skall jag i alla fall försöka få liiiite slummer innan det ljusnar utanför rutan.
Och ni har väl somnat för längesen kan jag tänka, så det får bli ett godmorgon härifrån istället.

Nu loggar jag ut ...




2 kommentarer:

  1. Jag förstår vad ni går igenom efter att min lillebror fick hjärtproblem för några år sen och han blev tvungen få en pacemaker inopererad till slut. Så jag hoppas att Teddy får opereras snart för allas er skull, och att operationen går bra så ni kan få lite lugn. För jag förstår det är oroligt nu innan operationen är gjord. Sänder mina tankar och håller tummarna att allt går bra. Kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin. Om allt går som det skall så kommer Teddy in på op nu på morgonen.

      Radera