måndag 24 oktober 2016

HAR JAG DRABBATS AV TROLL

Tror det går troll här på bloggen. 
Blev jättesnopen när jag fick ett meddelande att mitt morgoninlägg inte gick att läsa. Alltså ... inlägget har bara precis gått upp i rök. Det är ju inte direkt något som skulle tas bort, inga hemligheter eller annat "farligt". hahaha
Så ja, tyvärr ... den som ville se alla mina nattliga uppvaknanden och äventyr, blev utan. 
Sådant är bara så himla frustrerande. Inte för att det är superjobbigt att skriva ett inlägg. Men det är ändå lite tänkande, bilder som skall in osv. ... och så bara försvinner det.
Trist ... men ja, det är väl bara att gilla läget.

Nu skall jag försöka sova några timmar. Vi får väl se, kanske jag kommer ihåg att fotografera inatt istället.
Ha nu en fortsatt skön kväll och sov så gott folket.

Hörs i morgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar