måndag 3 oktober 2016

APPETITE FOR LOVE


Jaaaa, jag har hittat ytterligare en film som så går i mina tecken. Den här filmen är ganska ny, utkom faktiskt så sent början av det här året. 
"Appetite for love" handlar om Mina, som reser tillbaka till hemstaden för att omorganisera stadens lilla matställe. Ägaren är inte mindre än hennes expojkvän, som är allt annat än villig att hjälpa till med hennes och företaget hon arbetar för, planer och idéer.
Det båda dock har gemensamt är kärleken som de hade för så många år sedan.

Jag vet, den är ganska förutsägbar. Man vet väl ungefär hur det kommer att sluta redan när filmen börjar. Men är man en romantiker och älskar sådana här filmer är detta en toppenfilm. Jag blev tagen av den och det är en film jag mer än gärna rekommenderar. Emoji









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar