torsdag 6 oktober 2016

DET BLEV INTE SÅ

Dagen blev inte alls som jag förväntat och hoppats på. Och istället för att ha en överstökad OP, får vi lugnt vänta ett par dagar till ... och under tiden fortsätter sonen sin vistelse på sjukhus.
Blä säger jag bara.
Hur gärna jag än vill, kan jag ju inte vara på sjukhuset hela tiden. Tur det åtminstone finns telefon, så man i alla fall kan slå en signal ... om inget annat så för att bara säga hej, och visa att man bryr sig och stöttar.
Jag vet egentligen inte om det är honom eller mig själv jag försöker stötta. Men varje gång vi pratats vid så känner jag mig ganska lugn ändå ... när jag hör att Teddy känns lugn.
Nåja, nu skall jag försöka sova några timmar.

Jag hoppas ni andra haft en bra dag och tagit hand om varandra, och era nära och kära.
Ha det fortsatt bäst.

Sov gott alla ......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar