söndag 30 oktober 2016

LÖRDAGSBUS

Hej på er ...
Jag hade en riktigt härlig dag igår med barn och barnbarn.
Det var ju inte alls meningen vi skulle stanna heeela eftermiddagen och kvällen. Alexander gick och väntade på faster ... och visste så väl att hon lovat komma med lite Lördagsdricka till honom. Och när vi väl var där, så gick tiden av bara farten. Det blev både fika, middag, fika ... och massor av bus. För DET orkade han med, den lilla sparveln, trots förkylning och feber. hihi
Och när vi väl kom därifrån, var klockan riktigt mycket. Och farmor själv ... ja, jag var trööööött. 😁

Idag är jag seg. Jag har mest suttit och bara stirrat på dataskärmen och inte orkat göra alltför mycket. Och eftersom det nu är Söndag, så tänkte jag att jag kanske skulle gå på samma linje hela dagen och göra det som behöver göras mest ... INGENTING. 😁

Ha en fortsatt toppendag och var rädda om er där ute. 😊

Hörs sen ......

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar