lördag 29 oktober 2016

KINABESÖK

Det spelar ingen roll om det är morgon eller kväll ... jag är lika trött oavsett. Igår kväll var vi på kinarestaurang och käkade. Och efter hand blev jag tröttare och tröttare. Alltså ... när det väl var dags för oss att gå, var jag så trött att jag bokstavligen satt och nickade till. 😁
Jag vet ju om att jag inte får tillräckligt med sömn om nätterna. Men det hade varit bättre om jag varit trött på NATTEN istället för på trevliga tillställningar.
Ja, jag jämför mig med en äldre dam ... jag behöver sova lite men ofta. hihi

Nu är jag i alla fall vaken ... och PIGG. Det blir morgonkaffe och lite egentid framför datorn. Sen får vi väl se om ett litet besök hos barnbarnet kanske kan bli av. Alexander ville gärna att faster skulle komma med något gott att dricka idag ... meddelade han igår när de skildes åt. 😁

Jag hoppas ni andra får en toppendag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar