onsdag 3 februari 2016

DAGS FÖR OP

Idag skall dottern in på operation. Beatrice verkar hur lugn som
helst medan jag sitter här och är oroligheten själv. Har ingen aning
om varför ... det är bara en liten operation. Men ändå ...... 
Så därför jobbar jag hemifrån idag ... för att kunna vara till hjälp
om hon skulle behöva mig när hon väl är hemma igen. Och
dessutom ... jag hade väl inte kunnat fokusera på jobbet om jag skulle
sitta på kontoret, när jag inte hade kunnat håll koll på Beatrice
samtidigt. Så jag gör nog bättre nytta framför datorn om jag sitter
hemma idag.

Sen börjar en sex veckor lång vila för Beatrice. Kan ni tänka er
henne stilla i sex hela veckor ... ingen matlagning, ingen disk, ingen
städ eller tvätt? hahaha
Jag har ganska svårt för att se det framför mig faktiskt. :) :) 

Nej, nu har jag inte tid längre. Måste se till så att ungdomarna
hoppar ur sina slafar och fixar till sig.
Och ni andra får ha en riktigt bra morgon och en strålande dag. Var 
nu rädda om er där ute och ta hand om varandra.
Ha det bäst så hörs vi sen.

Godmorgon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar