lördag 17 oktober 2015

PLANERNA IDAG ,,,

... INGENTING.
Jag skall bara vara, njuta av Lördagen och ta dagen som den
kommer. 
Det var i alla fall vad jag drömde tidigt i morse när jag slog upp 
ögonen ... ända tills jag kom på att jag måste ju mer eller mindre 
tömma rummet idag. Det betyder städa, rensa, ännu mer att kasta 
osv. Och idag verkligen MÅSTE jag bli klar med rummet. :)
Jag blev så trött av bara tanken ... att jag somnade om. hihi

Nu är jag åtminstone vaken. Men mycket mer än så är det inte.
Jag tittar mig runt i rummet och har inte den blekaste aning om vad
jag skall börja med. Det är ett litet rum .... men guuuuuu vad mycket
strunt jag har här inne.

Nu blir det först morgonkaffe så jag vaknar till liv.
Ni får också ha en bra morgonstart så ni vaknar till liv. Ha det
bäst där ute och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar