onsdag 21 oktober 2015

FABRIKEN

Igår var jag och lunchade med mina arbetskamrater, ett matställe
som heter "Fabriken". Jag är ju lite kräsen när det gäller vissa
maträtter. Men faktiskt så hade de vanliga hamburgertallrikar
också. Jag blev glatt överraskad när jag smakade maten. Det var
en helt annan ... och mycket bättre ... smak än de där vanliga
och kanske lite tråkiga hamburgarna man vräker i sig på
McDonalds. Det var myyyycket godare. :)
Dock var ju priset lite annorlunda. Kan ju säga så här ... vet inte
om jag skulle vilja lägga de pengarna om jag skulle betala ur egen
ficka. hihi

Nej, nu har jag inte tid längre. Skall fixa till mig så jag hinner
rusa hemifrån.
Ni får ha en bra dag mina vänner. Var rädda om er där ute och
ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst.

GODMORGON






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar