onsdag 14 oktober 2015

MORGONKAFFET BLEV NÄSTAN NATTKAFFE

När jag vaknade så blev det kaffekokaren och sätta igång den ... min
vana trogen.
Jag gick alltså ut i köket, fyllde maskinen med vatten och bönor. Sen
var det något som sa mig att kolla klockan ... klockan var 02.05. hahaha
Vilken tur att jag inte hann starta kaffet. För ja, där får jag väl i alla fall
dra gränsen. Så det fick bli sängen och lite mer sömn. :) :) 
Detta är inte första gången jag får för mig att koka kaffe mitt i natten, jag
gör ju det automatiskt när jag vaknar. Men det var skönt att få krypa
ner under täcket igen och inte behöva klä mig och ge mig ut. :)

NU blir det morgonkaffe på stående fot. Jag skall alldeles strax bege mig
mot jobbet.
Ni får ha en strålande dag mina vänner. Var rädda om er där ute och ta
hand om varandra.
Ha det bäst ... hörs sen.

GODMORGON på er ...... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar