torsdag 8 oktober 2015

EN NYFRISERAD BANDIT

Mina tankar har vandrat fram och tillbaka hela eftermiddagen, så det
har inte blivit läge för blogg eller något annat oseriöst. Och nu ikväll 
har jag BARA haft nära och kära i tankar och runt mig.

Ja, som sagt, idag var det Bandits stora SPA-behandling. Och jag fick
en full redogörelse av Beatrice ... som berättade att Bandit inte
alls tyckte det var speciellt mysigt att låta främmande människor
hålla på med hans alldeles egna päls. hihi
När damen inne hundsalongen skulle ta tag i honom, hade han
blivit så förskräckt att han tagit sats och hoppat upp till
Beatrice ... och där tänkte han stanna. :) 
Men slutresultatet blev bra ändå. Och man får väl hoppas och tro
att han nu har lärt sig att det inte alls var så värst farligt.
När jag såg honom efter jobbet kände jag fasen inte igen honom.
Man skulle nästan kunna tro att det var en helt annan hund som
följt med hem till oss. :) :)

Och nu säger jag godnatt till alla söta. Jag hoppas ni haft en härlig
Torsdag och får en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar