söndag 11 oktober 2015

EN BRA DAG

Ikväll startade en ny omgång av Big brother. Och vem satt bänkad
framför TV'n om inte jag...
Ett helt nytt koncept och förhoppningsvis en bättre säsong än de
senaste åren. Jag tror på det och hoppas att det blir en bra
säsong. Dock är jag inte så säker på att jag kommer att följa det
slaviskt dygnet runt som tidigare år.
Jag känner väl kanske inte att jag har den rätta tiden. Men det har
jag ju sagt tidigare år ... och ändå har jag suttit där och kollat in det
timme efter timme. hahaha
Så vem vet, kanske det blir så i år också. :) :) 

Vi lämnade i alla fall över vår lilla trollunge till hans pappa idag. Det har
varit aktivt och intensivt och som tidigare gånger, så är jag så klart
helt slut efter ett dygn med den lilla spjuvern.
Kan ju så klart inte ta åt mig all ära. Det har mest varit Beatrice som
donat, passat, duschat, bytt blöja ... och ja, det mesta faktiskt.
Ja, jag är ju ingen ungdom längre. Och all liv och rörelse som hör till
barndomen tär ju så klart. Så ikväll var jag ganska trött i huvudet.
Men det är det absolut värt för chansen att få umgås med den lilla
krabaten. hihi

Nu blir det sängen. I morgon är en ny vecka, en ny dag ... och givetvis
nytt alarm på morgonen. :)
Jag hoppas ni också haft en härlig helg och fått umgås med de bästa
i era liv.
Ha nu en riktigt god natts sömn så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar