lördag 24 oktober 2015

MIN LÖRDAGSKVÄLL

Snacka om att vara helt slut i knoppen. Var jag inte så trött innan,
är jag det desto mer nu när jag kommit hem från mamma igen.
Som vanligt hade Beatrice stått och hållit på med maten och hade
nog tagit i lite väl mycket. Och med virus i kroppen och lite, lite
feber så kan ni själv tänka er hur hon mådde när det väl var dags
att gå hem igen. Precis ... lite småsnurrig.
När vi väl kom hem var det två Alvedon och sängen som gällde
för Beatrice. Och ja, jag blev ju som sagt helt seg på det, så nu blev
det sängen för min del också.

Jag hoppas ni haft en bra dag och att kvällen hittills varit kanon.
Ni får ha en fortsatt skön kväll med nära och kära.
Sov så gott när det väl är dags så hörs vi i morgon igen.

Godnatt alla ......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar