lördag 24 oktober 2015

LÖRDAGSDOING

Sitter och försöker komma ur min sköna ställning framför TV'n
och ta mig HELA VÄGEN ... 2 minuters väg ... till mamma.
Det blir middag där idag. Skönt, då blir det inget stök hemma
hos mig. hihi
Det har i alla fall inte blivit så mycket städning. Jag fastnade
vid datorn och alla räkningar som skulle in, kändes lite mer
aktuellt. Så nu har jag åtminstone fått gjort lite nytta. Och 
snacka om att jag blev trött av att hålla på med det.

Nej, nu måste jag rusa vidare. Får ju inte låta dottern stå och
vänta med maten. :)
Hon förberedde inte bara maten för flera timmar sedan. Så 
mycket vet jag i alla fall ... det blir efterrätt också. Så ja ... nog
börjar jag bli lite hungrig alltid ... av tanken på hennes goda
mat och efterrätt. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar