söndag 18 oktober 2015

JAG ÄR TILLBAKA

Godmorgon alla ......
Nej, jag har inte vaknat nu ... men det är banne mig inte långt
ifrån.

Allt blev helt märkligt när plötsligt Alexander kom igår kväll
och våldgästade sin farmor.
Så det var full rulle här igår med både Pernillas syster och
dotter ... och Alexander.
När det sen var dags att sova hade lilleman jättesvårt att
komma till ro ... med snuvig näsa och hosta. Så datorn ... nej
det var det inte ens tal om.

Idag blir det massor att göra. Kommer att berätta och visa lite
mer från gårdagen. Men just nu måste kaffet ner ... och
förberedelserna inför min nya sängs ankomst skall göras.
Så jag säger bara godmorgon nu. Jag hoppas ni vaknat på
ett mysigt Söndagsvis och fått en bra dag hittills.

Ha det bäst i stugorna, så hörs vi lite senare. :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar