måndag 12 oktober 2015

ÄLSKAR GULA SJALAR

Bästa vännens dotter och hennes sambo kom hela vägen från
Barcelona för ett besök. Så jag var ju inte sen att åka bort dit
på en snabb kopp kaffe igår när Alexander var lämnad.
Jättemysigt att träffa henne igen. Dock inte för mina magmuskler
som blev helt förskräckta av alla skrattattacker. hihi
För som vanligt när man träffar denna unga dam, viker man sig
dubbelt när hon sätter igång och snackar. :)
Och så klart ... så väntade min nya gula sjal på mig där också.
Det var ju liksom en stor bonus, nu fick jag ytterligare en GUL
SJAL. :)

Nu blir det en riktigt snabb kopp kaffe, innan jag och Beatrice
måste ge oss iväg. Min dag börjar tidigare än vad jag först
trodde, så det blir väldigt snabbt här nu på morgonen.

Ni får ha en strålande dag. Var rädda om er där ute och ta
vara på varandra. Hörs sen.

GODMORGON




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar