måndag 5 oktober 2015

SEX VÅNINGAR UPP

Eftersom jag nu var strängt upptagen av barn och barnbarn i
helgen, hade jag inte så mycket tid till att kolla in något bra
filmtips till idag. Så jag tänkte att jag helt enkelt bara struntar
i det den här veckan.

Och idag har det minsann varit full rulle på jobbet också ... precis
som det brukar. Dock har jag, som jag sa innan, varit en aning
ofokuserad. Det har varit så himla mycket. Och trots att jag för
det mesta brukar kunna stänga av allt annat utom det jag sysslar
med, har det varit lite svårt idag.
Men jag tar nya tag i morgon. Får hoppas att det blir bättre
då.

Och idag när jag kom hem från jobbet, ville inte hissen alls som jag ville. 
Nope, det blev till att spatsera sex hela våningar upp. Kan ju säga att jag 
var helt dööööd när jag väl kom in i lägenheten och fick sätta mig ner. 
Här snackar vi om kondis alltså ... not. hihi ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar