fredag 30 oktober 2015

JAG KUNDE INTE LÄMNA JOBBET PÅ JOBB

Idag var tanken att jag skulle gå från jobbet redan 16.30. Chefen var
av samma åsikt innan hon gick, att jag nu faktiskt kunde ge mig iväg
en halvtimme innan jag slutar eftersom det är Fredag och jag aldrig
brukar gå tidigare annars.
Jo, pytsan. Tanken VAR att jag skulle ge mig iväg efter att jag gjort
det och det och det. Men tiden gick fortare än vad jag räknat med,
och problemen blev inte mindre precis. Det slutade med att jag
gick 17.00 ... MED datorn på axeln. För givetvis hann jag ju aldrig
klart det jag föresatt mig och jag fullkomligt hatar att lämna saker
ofärdiga.

Så ja, datorn fick följa med hem och jag har lite att pyssla med i
morgon bitti när jag sitter här ensam med mitt morgonkaffe. hihi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar