tisdag 30 juni 2015

SLARVIGT

Jag är så slarvig med att ta med mig lunch till jobb. Och när jag nu
haft problem med foten har jag inte orkat ge mig iväg någonstans
på lunchen heller.
Så idag när jag körde hem efter jobb kände jag mig riktigt
illamående. Alltså, det är ju inte bra att gå utan mat hela dagen när
man håller igång. :(
Så idag var jag extra glad att Pernilla hade maten klar när jag kom
hem. Det var nästan till att sätta mig till dukat bord strax efter att
jag kom hem.
Jag vet, det är så himla slarvigt att inte äta. Det är ju det jag tjatar
själv om till resten av familjen. Som sagt, idag fick jag själv erfara
det, så jag måste bli bättre.

Nu är det i alla fall jag som säger godnatt och lägger mig att sova.
Jag hoppas ni också, precis som jag, haft en härlig dag och en
lugn och skön kväll.
Sov gott och dröm sött mina vänner. :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar