söndag 14 juni 2015

EN STOR STJÄRNA HAR LÄMNAT OSS

Det är väl ingen som har missat att vår älskade och folkkära
Magnus Härenstam gått bort?
Det är väl kanske ingen jag frenetiskt, dag för dag, följde. Men
han har funnits där i många år, och gjort många fantastiska
program. Så det är klart, det blir ett tomrum och han är
garanterat saknad av väldigt, väldigt många.

När mina barn var små satte jag ofta och mer än gärna igång
programmet fem myror ...... 
Magnus Härenstam var den sista av dessa tre i livet, nu finns
ingen kvar. Och ja, jag känner en liten tomhet där. Det fanns ... och
finns ... så otroligt många bra TV-program med honom. Och
jag önskar och hoppas att hans minne skall leva kvar för
alltid.

Den enda klyscha jag kan komma på är: RIP - vila i frid.
Jag känner med familjen, vet vad de går igenom ... och tänker
på de i denna svåra stund.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar