måndag 15 juni 2015

JAG FICK PANIK ...

... och det helt utan anledning egentligen. Jag skulle klicka in mig
på minnesrummet och tända ett ljus till Affe. Och hur jag än bar
mig åt kom jag inte in där.
Jag visste ju att sidan fortfarande existerade, så jag kliade mig i
huvudet och försökte gång på gång.
När det inte gick tänkte jag att jag kanske kunde kolla in sidan
från Affes Facebooks sida ... nej, där existerade han inte heller.
Nu hör det till saken att jag nog var lite känslig just ikväll, för jag
kände nästan hur gråten ville komma upp när jag inte hittade
en enda sida. Det var precis som att han var bortblåst ur mitt
medvetande.
I min förvirring hade jag ju skrivit fel. Så tack vara Dennis
lyckades jag så småningom komma in där så ett ljus blev
tänt. :) :) :) 

Nu känner jag mig nöjd och glad igen ... och kan med lätt hjärta
krypa ner i sängen och somna gott. :) 
Jag hoppas ni haft en bra dag och en superhärlig kväll. Ni får
ha en riktigt god natts sömn ... dröm sött kära vänner. :)

... Blev bjuden på chili con carne ikväll av Beatrice, lyckliga jag :) ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar