söndag 14 juni 2015

JAG MISSADE DET

Jag mådde inte alls bra igår, tror till och med att jag hade feber på
kvällen. Det gjorde att jag dåsade till från och till ... och givetvis
slumrade jag precis när det var bröllopsvals på TV. Det är något
speciellt med att se det på live-TV men ja, det missade jag som
sagt.
Men allt annat såg jag och jag blev riktigt rörd när både prinsen och
prinsessan höll sina små tal. Det prinsessan gjorde med att prata
utan papper och bara VISADE sin kärlek fick så klart blödiga mig
att fälla ett par små tårar. hahaha

Inte för att jag känner mig speciellt mycket piggare idag. Men jag har
fått sova några få timmar och är i alla fall på benen just nu. Men
jag kan tänka mig att kroppen inte orkar så mycket framåt 
eftermiddagen igen, jag har trots allt virus fortfarande.

Nu blir det morgonkaffe, sjuk eller inte. hehe
Ni andra får ha er en riktigt bra Söndag. Ta vara på dagen och var
rädda om er där ute, så hörs vi om ett tag igen.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar