onsdag 17 juni 2015

HA TÅLAMOD

Det har varit lite si sådär här på bloggen sen jag började jobba
för några veckor sedan. Jag försöker uppdatera varje dag trots
att det finns mycket att göra på jobbet. Men nu i början har det
ju varit himla hektiskt, inte bara med jobbet i sig som skall göras,
nej även utbildningsmässigt har det varit ganska hektiskt. :) 
Det är sååå mycket att lära sig. Visst har mycket börjat fastna i
skallen. Men ju mer som fastnar desto mer tycks det finnas
att göra.

När jag arbetade på PJ hade jag en sådan bra rutin, och jag visste
precis hur jag skulle göra, vad jag skulle skriva ... och när jag
skulle skriva det.
Men nu när jag precis börjat ett nytt arbete har det plötsligt blivit
svårare att hinna med det. Det är ju inte precis som tidigare då jag
arbetade 75%. Nope, nu är det väldigt mycket mer så det hinns inte
riktigt med.

Men snart nog är jag ganska övertygad om att jag kommit igång
ordentligt, inte är så himla trött på kvällarna ... och till och med kanske
kan få till det på dagarna.
Man vet ju aldrig ... detta är i alla fall det optimala, att jag snart är
på banan igen och får timmarna till att gå ihop helt och hållet. hehe

Och under tiden ... ha tålamod. :) :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar