onsdag 17 juni 2015

GOTT BÅDE PÅ JOBBET OCH HEMMA

Min tanke var ju att nu när jag har ett jobb skulle jag försöka
börja lägga om lite matvanor, försöka ta bort lite sötsaker och ... ja,
helt enkelt börja tänka på min hälsa lite bättre än vad jag hittills
gjort.
Ja men hur lätt är det då när det bjuds på både kaka och tårta
på jobb? Alltså, jag kan ju inte motstå sådant. hahaha
Så ja, jag har gått från ett företag med godsaker till ett
annat. :) :) :) 

Nu skall jag njuta av en kopp kaffe. Sitter här och är proppmätt
efter en supergod middag, hittade ju Teddy och Pernilla vid
spisen tidigare ikväll när jag kom hem.
Är jag lyckligt lottad eller vad?? hehe

Jag hoppas ni också haft en strålande dag med mycket humor
och kärlek. Ni får ha en fortsatt skön kväll och en riktigt
god natts sömn med glada drömmar.


... Pernillas goda biffar ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar