tisdag 16 juni 2015

KOMMENTARER

Måste ju erkänna att jag är liiiite dålig mellan varven på att kolla
kommentarer och svara. Det är inte medvetet kan jag tala om. 
Eftersom kommentarerna från läsare ligger i en egen kolumn är det
inte alltid jag tänker på att klicka in mig där och kolla upp det.
Det är inte precis så att jag får massvis med kommentarer, därför
blir det inte alltid av.

Men eftersom frågan plötsligt dök upp en dag så vill jag bara 
klargöra ... jag svarar ALLTID på kommentarer när jag väl ser
de. Då hamnar de så klart under rätt inlägg. Men som sagt, ibland
svarar jag några dagar efter att läsaren har skrivit.
Så det är inte så att jag ignorerar något ... jag bara missar helt
enkelt att läsa det meddetsamma.

Men jag lovar att jag skall försöka vara lite bättre på att kolla
detta, så att det blir ett svar inom rimlig tid. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar