söndag 14 juni 2015

MIN GULA VÄN

Alltså, blev så himla glad idag när Pernillas mamma kom på
kaffebesök. Plötsligt drog hon fram en present till mig ... så
där utan vidare. :) Det blev lite smyg smyg från Teddy och
Pernilla som skvallrat lite om vad jag tycker om. hihi
Och jag satt som ett levande frågetecken ... jag har ju varken
fyllt år eller beställt något.

Kolla bara in denna. Den är egenhändigt gjord och har precis
ALLA ingredienser som jag fullkomligt älskar.
Vad sägs om sjal, gul, delfiner? Japp allt fanns i denna underbara
present som Pernillas mamma virkat ... bara för att.

Älskar min nya gula vän. Tusen, tusen tack. :) :) :) 




2 kommentarer:

  1. Men äntligen fick du din efterlängtade gula.Jättefin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. YES ... överlycklig att äntligen äga en gul sjal. :) :)

      Radera