torsdag 11 juni 2015

LUNCHBABBEL

Känner mig något kluven i tankar och känslor idag.
Det går ju upp och ner hos alla, och just idag har jag en liten svacka.

Jag trivs så klart jättebra på jobbet men känner någonstans att jag ändå inte räcker riktigt till. Ibland är det svårt att vara många olika personligheter på samma ställe, där alla har olika och starka åsikter. Man måste utmärka sig och visa vem man är och vad man går för ... hela tiden. Det är inte det allra lättaste. Och ibland blir man helt enkelt övertrött i huvudet av att hela tiden behöva överprestera.

Ja, idag blev det lite för mycket. Så nu när jag tog lunchrast tog jag min tillflykt till bilen. Kände att jag behövde komma bort en stund i lugn och ro ... och tystnaden.
Dock är det snart dags att knalla tillbaka och köra några timmar till. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar