lördag 13 juni 2015

DET BLEV EN VARM DAG

Guuuu vad varmt det var idag. När vi kom hem till Dessi och
Alexander var det så varmt i deras lägenhet att det inte ens gick
att vistas där. Så det blev till att packa ihop leksaker, vatten, och
oss själv för att ge oss ut på gården. Tror ni det blev bättre? Nope,
det var VARMARE ute än inne. :) :) Tyckte i alla fall jag. :) 
Men kul var det ... så länge det varade hihi. Alexander tyckte liksom
efter en liten stund att det var mycket roligare att springa rundor ... och
blev lite väl trött av värmen. Så inte var vi ute så länge och tur var nog
det, annars hade vi bränt oss rejält ... trots solskydd. :) :) :) 

Nu skall jag lägga mig ner, vila min förkylning och kolla klart det
kungliga bröllopet. Jippi ...... 

Jag hoppas ni haft en strålande dag mina vänner och har njutit
ordentligt denna härliga dag. Ha en fortsatt skön Lördag och var
rädda om er där ute, vad ni än sysslar med ikväll.

Sov gott folket och dröm sött. :) :) :) 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar