tisdag 4 augusti 2015

HAN VILLE BARA UT OCH MYSA

Jag låg här i allsköns ro och tittade på TV när Bandit plötsligt började
springa rundor, slicka mig på handen och hoppa. Så tittade han mig
djupt i ögonen som om han ville säga att jag skulle skynda mig för
han behövde minsann gå på "toaletten". :) :) :) 
Det var ju lite förvånande, Beatrice hade varit ute med honom bara
någon halvtimme tidigare.
Men okej, tänkte jag, han behövde väl ut på en runda till. Så jag
hasade mig ur sängen och gav mig ut med honom.
Och vad gjorde Bandit? Absolut ingenting ... förutom att springa
raka vägen bort till gräset, rulla runt och sen lägga sig på 
trottoaren och kolla in alla hundar som var ute på sin kvällsrunda.
Tönthund. hahaha

Nu säger jag godnatt. Hoppas dagen varit kanoners, och kvällen
varit lugn och skön.
Ha nu en riktigt god natts sömn och sov så gott. :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar