söndag 23 augusti 2015

JAG BYTTE UT KAFFET

Jag vet inte om det är godmorgon eller god middag ... klockan är ju
ganska mycket. Och tro't eller ej, men jag slog upp ögonen för
en knapp timme sedan. Rekord???
Jag vaknade tidigt i morse. Men hann aldrig stiga upp ur sängen. Det
gick nog inte mer än ett par minuter så sov jag igen. hahaha
Har ingen aning om det stämmer ... men jag drack en kopp te igår kväll.
Det skulle vara något rogivande så man kunde sova gott. Fick det av
väninnan som påstod att man skulle sova jättebra av det.
Ja, ni ser ju själv. Klockan är 10 och jag är fortfarande sömndrucken.
Jag säger bara en sak ... detta te tänker jag köpa. hihi
Dock borde jag kanske inte dricka det innan jag kollat in vad som 
kommer på TV. För givetvis hann jag aldrig se klart filmen som jag 
började kolla in. :) :) :)

Nu blir det i alla fall morgonkaffe och låta kroppen få sin vanliga
dos ... kaffe är alltså min melodi. :)

Jag hoppas ni också fått er en god natts sömn och får en härlig
start denna Söndag.
Ha det fortsatt skönt idag, var rädda om er och ta hand om 
varandra.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar