torsdag 27 augusti 2015

DET BLEV KVÄLLSGÖRA

Jag som oftast är hur trött som helst på kvällen när dagens jobb är
över, var tvungen att ge mig iväg igen ett tag ikväll.
Jag fick hämta Teddy från jobbet så att han kunde kika igenom
bilen.
Jo visst, han kanske inte har körkort ...men han är en hejare
på att kolla så att allt står rätt till med min fyrhjulade vän. :):) 
Jag och Beatrice sticker iväg på en liten minisemester över helgen.
Och jag var tvungen att se till att allt var okej, olja, vatten, däck och
lite sådär.
Ja, vad skulle jag gjort utan mina barn. Det den ena inte kan, kan den
andra eller tredje. japp, man kan väl säga att jag är helgarderad. hahaha

Nu blir det i alla fall sängen. Har en dag till att jobba innan helgen och
mitt lilla äventyr sätter igång.
Jag hoppas ni haft en bra dag och en lugn kväll.
Ni får ha en ordentligt god natts sömn och dröm sött mina vänner. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar