söndag 16 augusti 2015

MÖTE MED KATE HUDSON

Fastnade framför den underbara storyn om den cancersjuka
kvinnan igår kväll.
Kate Hudson är en av favoriterna och jag fullkomligt älskar
hennes sätt att spela olika typer av roller ... vare sig det är komedi,
drama, thriller. Hon har inte fastnat i facket som en dum blondin,
som bara kan spela komedi. Hon är riktigt, riktigt begåvad. :) :) 

Nu blir det morgonkaffe så ögonen kan öppnas ordentligt. Vi får se
sen vad dagen har att erbjuda. Beatrice vill dra iväg med mig till
den årliga festivalen. Men ärligt så vet jag inte om jag är så sugen. 
Det är alltid så himla mycket folk där och är det något jag INTE
gillar så är det att gå omkring och knuffas med hundratals andra
människor i trängseln.

Ni får i alla fall ha en bra Söndag alla, vare sig ni är ute bland
folk eller bara myser hemma. Var rädda om er där ute och ta vara
på dagen och varandra.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar