lördag 22 augusti 2015

MORNING GREETINGS

Godmorgon på er alla ...
En annan vaknade strax efter 5 av en hund som hoppade jämfota vid
sängen och ville ha min uppmärksamhet. Min första tanke var "snälla,
gå och lägg dig igen". Men när han började gnälla och slicka mig
i ansiktet förstod jag så klart att det var lite akut det där.
Det var bara till att hoppa ur sängen, i kläderna och ge mig ut på
en morgonpromenad. :) 
Och pigg blev jag på köpet. Så det var inte tal om att jag kunde knalla
ner under täcket igen.

Nu är det istället morgonkaffe som gäller ... helt okej det också. :) :)
Det blir min lilla morgonsyssla. Och jag hoppas ni också får en mysig
start den här dagen och njuter av att det är Lördag.
Ha det bäst, var rädda om er och ta hand om varandra där ute.

Hörs sen......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar