onsdag 26 augusti 2015

EN NY VÄRLD ÖPPNAR SIG

Innan jag säger godnatt och loggar ut för ikväll tänkte jag
tillägna detta inlägg och en extra tanke till bästa vännen.
I morgon öppnar sig en helt ny värld för henne då hon
får sina ögon opererade.
Man kanske inte vågar sig hem till henne efter det. hihi
Det sägs ju att synen skall bli sååå mycket bättre efter en
sådan operation ... oj vad mycket fel och brister hon kommer
att kunna se sen. :) :) :) 

Det är en enkel operation. Men för någon med fobi är det allt
annat än enkelt. Jag förstår hennes oro ... dock vet jag ju
att det kommer att bli superbra i slutänden och hon kommer
absolut inte att ångra sig.

Så Fialotta ... finns här hela natten igenom ... om du skulle
behöva gasta av rädsla.

Och med detta säger jag nu godnatt till alla där ute. Jag hoppas
ni haft en toppendag och att natten blir lugn och behaglig.
Sov så gott ni bara kan, så hörs vi i morgon igen. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar