söndag 30 augusti 2015

HEMMA

Jag överlevde resan. :)
Vi körde ... och körde ... kom hem ... och sen slocknade jag. hihi
Guuuuu vad trött jag var. Alltså, jag har inte orkat göra något alls 
sen vi kom hem. Och efter ett par timmar i bilen hade jag så himla 
ont i ryggen. Det är inte precis det jag normalt sett gör ... sitter i bilen 
mil efter mil. :) :) 

Just ikväll är jag vråltrött. Jag har inte orkat gå igenom bilderna, vet
inte alls hur det blev. Så jag tänker helt enkelt bara säga godnatt
till alla. Bilder och mer från resan kommer i veckan.

Jag hoppas ni haft en bra dag och fått ett härligt avslut den här
veckan.
Sov nu så gott så hörs vi i morgon igen ... förhoppningsvis piggare
än just nu. :)

Sweet dreams ......


... en liten förhandsvisning då. Här kommer före- och efterbilder ...

... före ... 

... efter ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar