fredag 20 oktober 2017

BEHÖVER JAG BYTA DATOR

Jag har suttit här nu på morgonen och försökt rensa min dator. Den är segare än den segaste så det fick bli min morgonuppgift. Inte för att det har hjälpt precis. Det känns nästan som det är en 1800 tals maskin. Jag har ju absolut inget emot den tiden ... utom möjligtvis när det gäller maskiner som borde gå något snabbare än människans tankar. 😉
Jag ogillar verkligen sega datorer. Tålamod är inte min grej precis ... snacka om frustration när man skall behöva sitta och vänta ett par minuter mellan varje klick.
Bara av att sitta här inne och skriva har tagit en evighet. Så om jag någon gång får iväg det här inlägget, blir det mitt sista på den här datorn ... för den här morgonen i alla fall. hehe

Jag hoppas ni andra får en riktigt bra dag där ute. Var nu rädda om er, och ta vara på dagen. 😊

Godmorgon på er ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar