lördag 14 oktober 2017

FREDAGEN DEN 13:E

Jag som är ordentligt skrockfull, försökte förtränga vilken dag det var igår. Det gick sådär kan jag ju säga. Jag blev hela tiden påmind om det ... inte minst från Dennis, som bara var tvungen att ringa och påminna mig. hahaha
Jag försökte att inte göra alltför mycket väsen av det, annars hade det väl varit risk att jag inte ens vågat mig ut på morgonen. 😁
Och jag vet inte hur det hänger ihop. Men jag var otroligt effektiv ändå ... trots dagen. Nja, okej ... några få mail fick jag ta itu med på kvällen. Men annars kändes det bra, och jag kunde hålla helg med gott samvete. 😊

Nu när DEN dagen är över och den 14:e har uppenbarat sig, är jag riktigt på G igen. 

Idag blir det utflykt med Beatrice och Alexander.
Vart vi skall? It's for me to know and you to find out. 😁


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar