måndag 30 oktober 2017

FAMILJEN ADAMS

Eftersom det nu närmar sig halloween, blev jag bjuden på middag igår ... hem till "familjen Adams". 😁 Det bjöds på slingmask och hjärnsubstans.
Ja, om jag nu försökte att INTE tänka på maskar och hjärnor, så var det riktigt gott. Och någon hand dök inte heller upp mitt i bordet, vilket jag var glad för. hehe
Det var alltså en helt normal Söndag hemma hos "the family", där barnbarnen så klart var det sötaste, som jag kunde njuta av helgens sista dag. 😊💗

Nu är det en ny arbetsvecka. Den blir säkert lika hektisk som alla andra veckor, vilket är bra för då går dagarna i rasande fart.
Jag hoppas ni haft en bra helg och laddat batterierna inför en ny vecka. Nu får ni ha en fantastisk dag och var rädda om er där ute. 😊

Godmorgon ......












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar