söndag 8 oktober 2017

SNACKA OM ...

... sega dagar. Veckan som gått har varit sååå dryg. Jo men jobbet har gått bra ändå. Det har varit intressant och lärorikt, men samtidigt tungt. Så när Fredagen kom var det i princip bara sömnen som saknades. hahaha
Nu känner jag att jag mer eller mindre är tillbaka på banan. De som bäst får mig på strålande humör är trots allt barnbarnen. Så nu när jag fått gosat lite med Zebastian och myst på med Alexander känner jag mig riktigt redo och taggad för en ny arbetsvecka. 😀

Idag blir det bara slapp. Kaffet håller på att gå in i kroppen, och ögonen börjar piggna till. Så jag säger "hej" till en härlig och lugn Söndag.
Jag hoppas ni andra får en bra Söndag med nära och kära. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst alla ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar