tisdag 17 oktober 2017

EN AV FÅ ...

... regnfria dagar var det igår. Så då passade vi på att ta oss en tur till kyrkogården. Det är ju visserligen höst, mörkt och ruggigt. Men det regnade i alla fall inte. Där drar jag gränsen ... jag vill inte stå ute och bli genomvåt. 😉
Besöket behövdes verkligen. All blåst och nerfallna löv var spridda överallt, så det blev till att kratta lite. Eller nej, jag krattade givetvis inte. Jag hade ju unga friska ben med mig. hihi
Efteråt var det skönt att komma hem till värmen, få lite mat i magen ... och ha kvällsmys. 

NU ... ut i kylan igen, för en ny dag på kontoret.
Jag hoppas ni haft en god natts sömn och vaknat pigga och glada. Ni får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Godmorgon på er ......












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar