onsdag 4 oktober 2017

KANELBULLENS DAG

Ja, idag är det kanelbullens dag. Så igår stod Dessi och Alexander och bakade massor av kanelbullar. Jo men visst ... jag var ju bara tvungen att åka dit efter jobbet och provsmaka några. Det fick bli efterrätt före huvudrätt. hihi
Men det gjorde också att jag blev himla seg när vi långt om länge landade hemma för att käka middag. Det är aldrig bra att ge sig iväg på annat efter jobbet mitt i veckan. Kvällen blir så märklig, och jag blir ännu tröttare ... om nu det är möjligt.😉 Men jag kan inte låta bli när det bjuds på kanelbullar och barnbarnsmys.😁

Nu blir det annat mys ... en intensiv dag på kontoret. Kanske inte lika härlig ... men ändå ganska intressant.
Ni andra får ha en finfin dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst ... godmorgon på er ......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar