måndag 9 oktober 2017

IDAG BLEV DET ...

... ett besök hos frisören. Inte för att jag är mycket för skönhet. Men det är sååå härligt varje gång jag varit på salongen, och jag riktigt känner hur lätt det är att hålla i ordning håret efteråt. Ja, det är nog det enda jag verkligen håller hårt på ... att håret inte skall vara slitet och ovårdat.

Och när jag väl landat hemma och fått mat i magen, så blev det som vanligt ett litet videosnack med barnbarnet mitt innan han skulle lägga sig för natten. Hur gärna jag än vill så orkar jag inte ge mig iväg på kvällarna mitt i veckan. Då är det perfekt att det finns videochatt, så man kan hålla kontakten med de små liven. 💗

Nu skall jag själv snart krama kudden. Jag har sovit lite oroligt nu ett par nätter ... och fått ont nacken på köpet. Så jag hoppas jag kan sova lite bättre inatt ... och trött som jag är tror jag att jag däckar snabbt ikväll. 😃

Jag hoppas ni andra haft en bra dag. Ha en fortsatt skön kväll, och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar