måndag 16 oktober 2017

HELGEN

Trots en regnig helg blev det utflykt och mys. Jag trotsade naturlagarna, och gav mig ut på vägarna med Beatrice och Alexander. Ja alltså, GPS'n på mobilen fick så klart bli vår följeslagare. Annars hade jag väl fortfarande varit ute på vägarna. 😁
Jag hade en grymt bra Lördag, och liiiite Zebastian mys blev det också.
Synd att helgerna går så ruggigt snabbt, jag ville mysa mer ju. 😉
Jag älskar att ha den här tiden med Alexander. Han är rolig, kreativ, har massor med humor ... och älskar att spendera tid med farmor och faster. Dock hade jag önskat att även få mer tid med Zebastian. Han är fortfarande så liten att han inte kan följa med på några äventyr. Och där hemma är det många om budet.

Nu till vardagen. Jag skall alldeles strax ge mig ut i kyla, regn och rusk för en ny arbetsdag. Och den blir säkert lika bra och intensiv som alltid.
Ni andra får ha en toppendag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar