onsdag 22 mars 2017

INGEN ROLIG NATT

Jaha, sjukstugan fortsätter här hemma. Den här gången är det Beatrice som inte sovit på hela natten. Och nej, inte jag heller eftersom mitt lilla mammahjärta kommit fram. Jag har slumrat från och till. Men största delen av natten har jag suttit och försökt hålla Beatrice vid gott mod. Så det är en trött "jag" som sitter vid köksbordet och försöker hålla ögonen öppna.
Vi får väl se hur den här dagen kommer att se ut. Det lutar starkt mot att jag kanske får ta Beatrice till någon akutvård under dagen ... även om jag vet att hon inte får någon medicin. Man blir ju ändå lite "nojig" som mamma. 

Nu blir det morgonkaffe, sen lite skypemöte innan resten av dagen kan sätta igång.
Ha det så bra där ute. Var nu rädda om er, och ta vara på dagen och varandra.

Godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar