måndag 13 mars 2017

DET HÄR MED FILM


En av mina största och bästa hobbies genom åren har nu börjat sina. Jag som älskar att kolla in film, och att dela med mig av just det, har plötsligt inte tillräckligt med idéer längre. Jag har i och för sig kollat in en del film den senaste tiden. Inte många ... men några få. Jag brukar visserligen lägga ut även om det är någon film som inte tilltalat mig. Men den senaste tidens filmer har varit så dåliga att jag inte ens orkar kolla klart filmerna. Och nej, då känns det inte kul att rekommendera de heller.
Därför kändes det som om jag behövde ta en liten paus från den delen. 
Dessutom har jag haft så himla mycket runt mig även på helgerna att det inte riktigt har blivit tid över för att sitta ner och sålla och välja bland alla filmtitlar. Jag har istället på må få dragit fram en film ... som sen visat sig vara allt annat än sevärd.

Men som den filmnörd jag är lär jag ju inte sluta med filmtittandet. Och ja, plötsligt bara händer det ... hoppas jag i alla fall, att det dyker upp något alldeles speciellt.

Men det plötsliga ... nej, inte den här veckan i alla fall. 😉



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar