söndag 19 mars 2017

VÅRA MYSLÖRDAGAR FORTSÄTTER

Det är inte utan att man behöver sådant här också ... en stund utan några "måsten". Ja, alla åldrar kan vara med och förgylla tiden, och det är hur mysigt som helst.
Igår blev det UNO. Och den som var mest road ... i alla fall så länge han inte var trött hehe ... det var Alexander.
Faktum är att mot slutet var det inte bara Alexander som gäspade. Även jag var ganska trött. Så när spelet väl var slut och alla hade skingrats för kvällen, såg jag bara sängen framför mig. 😄 Inte konstigt att man sen vaknar långt före tuppen, när jag slocknade redan strax efter 21. hihi

Nu myser jag av tystnaden. Jag tror att resten av familjen kommer att sova länge ... hoppas jag. hahaha
Ja, man kan ju inte annat än älska de tysta mornarna. 😊

Jag hoppas ni andra också hade en härlig Lördag och får en mysig start denna Söndag.
Ha det nu så bäst där ute, så hörs vi sen.

Godmorgon på er ......








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar