fredag 3 mars 2017

FREDAGSFEELING

I går eftermiddag var jag på en workshop, som var himla intressant. Jag tänkte berätta lite mer om den när jag väl landade hemma på kvällen. Men de sista dagarnas intensiva möten och annat, gjorde att jag stupade i säng igår kväll redan runt 20. Jag var så trött att jag inte ens märkte om ungdomarna var här eller inte. Rent teoretiskt KAN de ha stått och pratat med mig ... medan jag själv hamnade i klorna på John Blund. hahaha
Som om inte det skulle vara nog, ville jag inte ens vakna när klockan ringde i morse, så något sen är jag denna morgon.

Nu när kaffet är på väg ner i halsen, skall jag försöka ta mig samman för ytterligare en dag på kontoret. Även om jag för tillfället skulle behöva ett par dagar till den här veckan för att få gjort allt som skall göras, måste jag ju säga att jag är himla glad att det är Fredag. 

Jag hoppas ni andra får en kanondag. Var nu rädda om er där ute, ta vara på dagen och varandra ... och njut av vetskapen att det är Fredag. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar