onsdag 15 mars 2017

INTE BRA

Jag har fortfarande ont i tummen ... det bultar mest hela tiden. Jag är irriterad och arg på mig själv för att jag åter igen har lyckats med konststycket att skada mig, så att jag inte är 100% arbetsför. Tänk att en så liten sak kan göra så att man mår illa och inte riktigt kan fokusera. Förbannat ......  😩

Nu skall jag försöka fixa till mig så att jag kan ta mig till jobbet ... inte det allra lättaste med bultande tumme och illamående.

Ha en bra dag, in andra. Hörs sen.


2 kommentarer:

  1. Ajajaj låter inte bra de där. Skulle nog kolla upp de om jag var du om de fortfarande bultar och du mår illa. Bättre kolla upp de för de kan vara en spricka eller nåt. Gör inte samma misstag som jag gjorde. Jag kollade inte upp de när min tumme hamnade på insidan av en bildörr som stängdes igen. De har jag fått sota för att jag inte kollade upp den då, så idag får jag ont om jag använder tummen för mycket. Hoppas de är bättre nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns lite bättre nu. Det ömmar lite när jag trycker framme på nageln. Annars nästan ingenting. Men aj, vad jobbigt att du får ont fortfarande. Ja, jag hoppas att jag slipper framtida känningar.

      Radera