lördag 11 mars 2017

EN ANNORLUNDA "MORGON"

Vaknade "i morse", tittade på klockan ... som visade på 06.15.
Tyckte inte det var lönt att somna om även om jag fortfarande kände mig ganska trött. Så jag studsade ur sängen och gick raka vägen ut i köket för att laga kaffe.
När kaffet var klart tog jag koppen, satte mig vid bordet, slog igång telefonen för att kolla klockan igen.
Klockan var 01.58. 😂
Inte konstigt att jag fortfarande kände mig trött haha. Jag förstår inte hur jag kunde se så fel ... om jag ens tittat på klockan. Tror mer att jag drömt det i samma veva som jag slog upp ögonen.😃
Ja, det känns nu. För även om jag gick och lade mig efter den där koppen kaffe, så är jag inte speciellt pigg och vaken. Känner mig mer som att jag nog skulle kunna somna om nu och sova ett par timmar. 😊

Ni andra får ha en bra Lördag. Ta nu vara på den här dagen och njut av att det är Lördag, att ni mår bra ... och av era nära och kära.

Ha det bäst ... hörs sen. 😊




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar