torsdag 9 mars 2017

BLOMSTERBUD

Snacka om förvåning när jag fick ett telefonsamtal från interflora i förmiddags. De skulle leverera en blombukett till mig och ville veta så jag fanns på plats. 😊 Alltså vaaaa?? Jag började klia mig i huvudet och funderade på vem som skickade blommor till mig. Det är inte min födelsedag ... och inget annat som inträffat tyckte jag.
För att göra en lång historia kort så dök det aldrig upp något blombud. Istället ringde de återigen från interflora för att berätta att budet varit på plats men ingen öppnade. Det hela slutade med att jag fick åka och hämta det själv. Hade jag nu inte varit så nyfiken på vem som skickade blommor till mig, hade jag struntat i det. hahaha
Men nyfikenheten tog överhand och jag var bara tvungen att ge mig iväg till blomsteraffären. 😃

Jodå, blommorna var ju till mig ... och till mina kära kollegor. Det var inte mer mystiskt än det faktiskt. Bara några andra kollegor som tyckte de skulle förgylla vår tid.
Så himla gullig gest.
Så i morgon får blommorna följa med till jobbet, så de andra också får njuta lite av blomsterflärd. 😊

Nu säger jag godnatt. Det blir lite kvällsmys, en snabb runda med vår lilla bandit, lite TV ... och sen är det bara sängen som gäller.
Jag hoppas ni andra haft en bra dag och en riktigt skön kväll.

Godnatt alla och sov så gott. 😊



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar